We sell KRYOLAN, DERMACOLOR dan DERMACOS. Need consultation? Dont know which color suit ur skin? Wanna know more about Kryolan? Wanna test before u get one? Call me ann @ 0123636304 or email bb.artofbeauty@yahoo.com anytime, anywhere.....

Kami jual KRYOLAN, DERMACOLOR and DERMACOS. Nak khidmat nasihat? Tak tau nak pilih warna ape yang sesuai ngan kulit? Nak tau banyak lagi tentang produk Kryolan? Nak test dulu sebelum beli? Call jer i... ann - 0123636304 atau sile2 lah email bb.artofbeauty@yahoo.com.. bebiler u nak jer.. :)

HOW TO ORDER

FIRST : visit Kryolan website at http://www.kryolan.com or choose the products here in this blog
SECOND : msg @ 0123636304 or email bb.artofbeauty@yahoo.com
THIRD : confirm the products and the payment amount
FOURTH : pay via bank in into my MBB account or CIMB bank. pls request for the account number.
FIFTH : fill out the form below after the payment transferred. wait for your kryolan or dermacolor at your doorstep.

For cod :
Siang boleh datang kedai di Taman Sri Gombak..
Malam boleh datang ke rumah di Taman Sri Gombak

By appointment tau..
(11am - 6pm) (9pm - 11pm)

Jangan kacau i di waktu2 dibawah :
6.01pm - 7pm : waktu ni i ke post office
7pm - 8.59pm : masak husband i dinner :p
11.01pm - 10.59am : husband time!!! :D He he he
Waktu ni all my right.. Thheee..

Ok ok.. waktu lain customer always right..

Chupppp... Dah tmbh satu lg activity dlm jadual. BABY baru.... Waktu2 diatas xblh disahkan lg. Kacau bilau bila dia tetibe je jerit n meragam. Klu xdpt call sile msg ek.. Paling2 klu xde staff i layan u siang2 lepas baby tidur kul 11pm i akan reply. :)

ORDER FORM (after payment done)

Email Address:
Full Name:
Shipping Address:
Contact Number:
Preferred Bank/Payment Mode: Maybank
Cimb
Paypal
Western Union
Date, Time, Total Amount Transferred (e.g. 23 June 2011, 4:52pm, RM356)
Item's Code/Qty/Color/:

Monday, April 20, 2009

make up tools - Not KRYOLAN brand

All Black Train Case - RM140



12pcs professional brush set - RM150
pony and squirrel hair!!! really soft

Attached Image

Attached Image


What we can say : These brushes are DAMN SOFT made from real pony and squirrel hair


Professional Trimming Blade - RM2/pc

















Latex Triangle Sponge
- RM6/set 8pcs



Shu Uemura Eyelash Curler - RM47 - best selling
favored by all make-up artist



4 comments:

Kittyshawls said...

kak ...shu eumura curl still available ?

KR said...

yup available..

E.vogue said...

is the shu eumura curler original?

DiaNa_LiSa said...

Salam kak, yg black train case to still available x?dan hrga dia RM 140 skali postage ke?

Post a Comment